Popularni postovi

Alergija na lijekove


Alergija na lijekove,istinita priča jedne pacijentice:VIBRAMICIN ili kako god drugi naziv da mu se da ima isto dejstvo a iste i nus pojave.Dobro je kad imaš doktora koji ima sluha da te čuje i da zna šta smiješ a šta ne smiješ da koristiš kao lijek.
Zbog čestih upala i alergije na pencilin imala sam tu čast da upoznam i Vibramicin.Za bilo koji problem odmah daju antibiotik.S vremenom ni taj lijek nije više ono što je bio,umjesto da popravlja stanje zdravlja on ga još više narušava.Zbog upale grla dobijem hiramicin tj .
vibramicin....pijem prvu tabletu i za nekih četiri sata počinje da me boli šaka pa i cijela ruka do lakta.Na stražnjem dijelu dlana vatra mi gori i pojavljuju se plikovi crni.Idem doktoru pa dermatologu a oni propišu razne maze i produže vibramicin još za pet dana.Što više to trošim ja više ludim od bolova i vatre u šaci i cijeloj ruci.Trpim tako i liječim se.Trošim silne novce na razne kreme i pretrage....I tako počinje da prestaje samo od sebe,mislim se ja ali i doktori su isto mislili.Nakon izvjesnog vremena opet mi doktor za nešto drugo propiše vibramicin i od prve tablete opet se pojavi bol i pečenje u ruci i isti plik kao i prvi put.Skontam ja to da je od Vibramicina...upozoravam doktora na to ....Svaki put kad idem doktoru moram sve da nabrojim na šta sam alergična i šta mi smeta ali kao da me niko ne čuje .Uvijek se nađe neko da pogriješi i misli da umišljam.Svaki put kad naša ustanova doma zdravlja promijeni doktora moram ponovo da popijem taj jedan lijek da bi doktor vidio reakciju i da bi vjerovao mojim riječima pa da mi više ne propiše na recept lijek koji mi stvara takve reakcije-alergije.........Jer sam i u apoteci rekla da imam alergiju na te i te lijekove ali opet su mi dali vibramicin da pijem i evo to desilo opet prije tri dana.Popila sam samo jednu terapiju  i izbilo je crvenilo uvijek na istom mjestu na dlanu u blizini malog prsta.Evo i fotka koja je snimljena tek treći dan a prvog dana je bilo sve katastrofa,izgled stravičan.Ponekad morate biti  sami svoji doktori i apotekari.Zato  ako sami ne preduzmete ništa,onda ode sve u propast...Nikog nije briga šta dalje, svi smo mi njima samo broj....

tags:alergije na lijekove,vibramicin,doktori,apotekari,deramtolog,

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts