Popularni postovi

Osteoporoza


Osteoporoza mi ne da mira.Odem u apoteku besplatan pregled na osteoporozu kad imam što da čujem.Osteoporoza na dnu dna - 3 od mogućih maksimalnih -4.Bilo je tu i starijih od mene ali sve te žene imale su bolje nalaze na osteoporozu.Kupim neki lijek ali evo sedmica i nekako mi sumnjivo sve to,pritisak mi se diše ,ne znam šta da radim?odem kod jedne kolegice ona mi savjetuje dva recepta narodna:
Prvi je za osteoporozu i to se pravi od ljuske bijelog jajeta domaćeg koje se malo opere i malo ugrije suho na tavi ,smrvi se u prah te se prah pomiješa sa istom količinom meda i to se pojede danas u toku dana.U to se može malo sipati ribljeg ulja.Probat ću ovo da vidimo.Drugi recept je čaj od bršljana,to ne bih za sada da probam ne sviđa mi se bršljan.


tags:osteoporoza,ljekovite trave,recepti,

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts