Popularni postovi

Osteoporoza

Osteoporoza mi ne da mira.Odem u apoteku besplatan pregled na osteoporozu kad imam što da čujem.Osteoporoza na dnu dna - 3 od mogućih maksimalnih -4.
Bilo je tu i starijih od mene ali sve te žene imale su bolje nalaze na osteoporozu.Kupim neki lijek ali evo sedmica i nekako mi sumnjivo sve to,pritisak mi se diše ,ne znam šta da radim?odem kod jedne kolegice ona mi savjetuje dva recepta narodna:
Prvi je za osteoporozu i to se pravi od ljuske bijelog jajeta domaćeg koje se malo opere i malo ugrije suho na tavi ,smrvi se u prah te se prah pomješa sa istom količinom meda i to se pojede danas u toku dana.U to se može malo sipati ribljeg ulja.




.Probat ću ovo da vidimo.

Drugi recept je čaj od bršljana,to ne bih za sada da probam ne sviđa mi se bršljan.javite ako ste probali ove recepte kakvo je djelovanje za vas bilo.


tags:osteoporoza,ljekovite trave,recepti,

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts