Popularni postovi

Priča o cirozi jetre

Dijetalna ishrana kod hepatitisa i ciroze jetre ima veliku ulogu u ozdravljenju ili bar u održavanju zatečenog stanja.ali pijenje čajeva za čišćenje jetre i obnavljanje ima važnost uz dijetalnu ishranu.Na primjer maslačak korijen te listovi u salati,mlaka voda do vruća je dio terapije prije jela.Zatim silimarin iz sikavice,artičoka vitamin B te kašika maslinova ulja sa kapima limunovog soka treba da budu svakodnevna terapija.Ovo sve neće ukloniti virus ali ima šanse da ga zaustavi da poživite dosta godina u druženju sa virusom.
Ne znam za Asima Kljuna da li je umro ili je živ ili da je nekoga izliječio ali znam da mu je terapija bila skupa što me navodi na to da neću njegovu terapiju nikada uzeti.Uglavnom znam da korijen mnogih ljekovitih trava pomaže radu jetre.O tome čitajte na mojoj stranici http://mojajetra.blogspot.com/ .

Ovo je odgovor na jednom forumu na priču nepoznate osobe u vezi ciroze jetre i liječenja prirodom:"Prosle godine su mi rekli da imam cirozu, koju sam dobio od "fatty liver". Bio sam debeo za skoro 24 godine. Ja sam visok 187cm, a tezina oko 126kg do najvise 130kg.
Ja sam upotrebio Asim Kljun caj prije nekoliko meseci, zadrzavao sam se uputima 100%, i nisam promasio ni jednom, regularno uzeo sam caj. NISTA MI NIJE POMAGAO. 
Zvali u crnu goru, rekli su da Asim je umro ali neko od njegove porodice napravi caj. Kupili ga Sarajevo i doneo u London. 
Kad sam pitao doktora ima li neka promena, pitao me sta sam jeo i kakav je to caj. Pokazao nekoliko slike od caja kako izgleda i kako se priprema itd...jos i dijetu dok sam pio caj. Samo se smeo i rekao i ako ima neka mala razlika na krvni rezultat to je zbog promene na hranu, a ne od caja. Samo se smeo i rekao da ne gubim vreme tim cajem. Nisam mu rekao koliko smo platili za taj caj. 
U maj sam imao operaciju "bariatrick sleeve surgery" i skinuo jedno 26kg. Svi krvni rezultati su bolji i dosta tableta vise i ne uzimam. Sve ovo da bi pomagao jetru."


Tags:ciroza jetre,jetra,čaj za jetru,ishrana,priča,silimarin,


tags:jetra,hepatitis,virus,prirodno lijčenje,

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts