Popularni postovi

Polipi

Polipi su izrasline na zdravom tkivu koje mogu da budu dobroćudne ili ne.Ima ih raznih oblika...Kad se otkrije njihovo postojanje doktori uglavnom odmah preporučuje njihovo otklanjanje.Dugo vremena sam imala polip na maternici koji su doktori pratili i nikad nisu rekli da treba da se otkloni jer je uvijek isti i ništa se ne mijenja.
Tako da sam smatrala polip sasvim nešto bezazleno.
Igrom slučaja sam upoznala osobu koja je imala krvarenje iz debelog crijeva s vremena na vrijeme.Nakon dužeg ubjeđivanja otišla je na snimanje kolonoskopije.



Ustanovljeno je da ima polip koji krvari.Na svu sreću i uz napredovalu medicinu prilikom pregleda su joj odmah odstranili polip i poslali uzorak na analizu.Nalaz je došao nakon petnaest dana da je sve u redu uz obavezne kontrole svakih šest mjeseci do godinu dana.
Otklanjanje polipa je ništa ,tj mala maca u odnosu na sam pregled.
Sve te zloćudne bolesti bile bi mnogo rjeđe i lakše bi se liječile kad bi samo našli način lakšeg pregleda i bez bolnijeg.
Najbolje bi bilo kad bi mogli da uspavaju pacijenta pa onda ga temeljito pregledaju...Samo smo mi još daleko od toga.Nažalost....



Tags:polipi,kolonoskopija,medicina,

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts